|
Metodologies d’aprenentatge accelerat |
|
Alineació d’aprenentatge amb l’estratègia empresarial |
|
ADDIE i el disseny de la instrucció (DSI, Kolb, etc) |
|
Avaluació de les pràctiques d’aprenentatge |
|
Avaluació comparativa d’altres grups d’aprenentatge |
|
Les comunitats de pràctica |
|
La conversió de més currículum en el seu propi ritme, basat en capacitació al Web |
|
Avaluació de l’aprenentatge |
|
oportunitats experimental (en el marc 70-20-10) |
|
Jocs d’Atzar |
|
Humans centrat en el disseny |
|
L’augment de la barreja de mescla en l’actual pla d’estudis |
|
L’aprenentatge informal pràctiques |
|
Learning 2.0 |
|
Aprendre sobre els mètodes d’aprenentatge |
|
Estratègia d’aprenentatge |
|
LMS |
|
LCMS |
|
Gestió del Coneixement |
|
La gestió de la funció d’aprenentatge |
|
Mesurament |
|
El pas a un enfocament global |
|
Outsourcing en la funció de capacitació |
|
L’associació amb les unitats de negoci |
|
De suport al desenvolupament |
|
Ràpid disseny |
|
Prototipat ràpid |
|
La racionalització de currículum |
|
pràctiques reflexives |
|
Retorn de la inversió per a l’aprenentatge |
|
El paper dels dissenyadors d’aprenentatge (d’entrenador moderador) |
|
Escalabilitat del pla d’estudis |
|
Al seu propi ritme de formació independent |
|
Simulacions |
|
Pràctiques d’aprenentatge social |
|
mitjans de comunicació social les eines per a l’aprenentatge |
|
enfocament de sistemes, per exemple, un ecosistema |
|
Entrenament en habilitats de lliurament |
|
Formació / aprenentatge d’habilitats de disseny |
|
Els plans de formació |
|
Generat per pla d’estudis de l’usuari |
|
Usuari de col.laboració per a solucions |
|
Ús de la Web 2.0 metodologies |
|
Virtual de disseny |
|
Virtual facilitació |
|
Web 2.0 |
|
Web 3.0 |
|
Altres, si us plau, especifiqui |
|
23 mayo, 2011 at 17:51
Pues esta pader y chido
Me gustaMe gusta